Alla inlägg den 3 februari 2009

Av josefine - 3 februari 2009 18:10

Nu har jag kommit hem från skolan, hunnit varva ner, äta och göra fruktsallad. Ska just börja plugga Miljökunskap så jag är klar med fakta skrivandet till på fredag hade jag tänkt. Sen om jag hinner och orkar så måste jag läsa biologi. 


På tal om skolan, jag gillar mina tisdagar fast ändå inte. Jag börjar efter lunch med en labb (antingen kemi eller biologi) sen har jag hål i ungefär 80 min sen  har jag Teckenspråk. Det är skönt med två lektioner men jobbigt när om är efter lunch, tänk vad mycket man hade hunnit om man fick sluta till lunch i stället. 


Nä nu ska jag ta mig i kragen och börja med Miljökunskapen och ta mig lite fruktsallad. 



Av josefine - 3 februari 2009 09:22

God Morgon!

Jag gissar att ni är på skolan vi det här laget. Men inte jag, för jag börjar inte förens 11.45 så jag har inte bråttom. Inatt har jag sovit längre än gårdagen, hela 9 timmar så jag är lite piggare nu. Men jag vaknade av att mitt knä pinvärkte och knät är svullet som en fotboll nästan. Det är inte bra att gå i ca 200 trappor. Tur att hisskortet började fungera tillslut. Bättre sent än aldrig, visst??!


Nä nu har jag lovat mig själv att äta nyttigt och mycket frukt tills jag kan och får börja gå/springa och dylikt. Så jag inte går upp under tiden jag är en säng- och soffpotatis. 

Av josefine - 3 februari 2009 08:42


Ja, vad har ni för minnen med mig?? Ni måste kommentera. 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards