Alla inlägg under november 2008

Av josefine - 30 november 2008 22:45

Nu ligger jag i sängen (dessutom har internet det är inte ofta det händer) och ska se på How She Move för jag har en sådan magknip att jag kan inte ligga ner så jag kan inte sova heller. Vi får se hur länge det håller i sig.


Nu ska jag fortsätta se filmen.


Andreas jag älskar dig

Av josefine - 30 november 2008 20:04

Som ni märker är jag för tillfället helt såld på ABBA! Jag vet inte varför men deras låtar sätter sig som karlssons klister på hjärnan. Lyssna och njut.

Av josefine - 30 november 2008 19:53

Av josefine - 30 november 2008 17:40

Riktig julkänsla!



Av josefine - 30 november 2008 17:00

Nu har jag gjort om bloggen (igen). Hoppas ni tycker om de, för det gör jag. Lämna gärna en kommentar om vad just NI tycker.



Av josefine - 30 november 2008 16:34

Då var helgen snart slut igen. Våra liv är en evig cirkel, skol/jobb sen läxor och till sist helg. Sen börjar det om igen. Fast jag klagar inte, det är en bra evig cirkel tycker jag, speciellt när helgen kommer. Fast denna helg är lite speciell för det är första advent idag, så nu är det bara 3½ vecka kvar ungefär till julafton.


Jag kan berätta lite kort om hur min helg. Det har varit underbar som vanligt. På fredag kom Andreas och sen myste vi bara på och såg Idol och yeees för att Johan åkte ut (som alla säkert redan har skrivit i sina bloggar). På lördag blev det att ranta runt med Andreas och Jakob, vi tittade bla in på elgiganten och biltema. Sen på kvällen gjorde jag en mysmiddag åt oss två med efterrätt och allt. Och idag är det första advent och skyltsöndag som jag och Andreas va och kollade in. Jag gjorde även en nagelförlängning (eller vad man ska kalla det) på tummen som jag lägger upp en bild på sen.

Resten av kvällen blir det att bara ta det lungt och börja förbereda sig inför miljökunskapsprovet som är på fredag (yeay!)  och äta lite bakis mat kanske, inte för att jag är det.


Bilder från ihelgen:

- Min nagel förlängning


- Hallon pajen jag gjorde till Andreas



Av josefine - 29 november 2008 18:25

Det känns som om det var igår jag såg dig för första gången, det var kärlek vid första ögonkastet. Du beyder allt för mig och jag älskar dig!<3


Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards