Alla inlägg den 26 november 2008

Av josefine - 26 november 2008 20:57

Det här är en jätte bra film! Jag råder er som inte har sett den att se den.



Av josefine - 26 november 2008 20:48

Eller det är förtidigt för den rubriken men på söndag är det ju första advent som allt och alla både pratar och skriver om. Jag har ännu inte hunnit julpynta, har ni? Fast det blir inte så mycket pyntat i år efter som utflyttningen i samband med renoveringen som håller på här på gården.


Men nu till en sak som förgyllde min dag. Jag fick ett sms från både Linn och Anton (det stod samma i båda) 


Hej :)

Idag är det precis sju månader

sedan du gav oss den bästa presenten vi någonsin

kunnat få, varandra! :D

Hälsningar Linn och Anton 


Jag måste bara säga tack än en gång för smset det värmde.


Nä nu ska jag höra om min syster möjligtvis är klar snart i duschen, så jag också får ta mig en dusch.


Av josefine - 26 november 2008 11:54

Äntligen har jag kommit in på sidan, den har varit jätte konstig tills nu. I alla fall så har jag biologi nu och vi ska börja jobba om evolutionen. Fast jag har inte börjat än, ska börja snart. Men jag är så trött så jag kan inte riktigt koncentrera mig. Kunde inte somna förens vid 12 igår kväll av olika anledningar som jag inte tänker ta upp här.


Nä nu ska jag börja med biologin för vi har bara 10 min kvar av lektionen.


I was made for lovin you baby
You were made for lovin me
And I cant get enough of you baby
Can you get enough of me


Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards