Alla inlägg den 11 november 2008

Av josefine - 11 november 2008 19:34

Nu var recensionen klar. Så jag ska bara läsa igenom den imorgon igen och sen skickar jag in den. Skönt. Jag har läst Fever 1793 den rekomenderar jag starkt att ni ska läsa. Så gör det!


Men nu ska jag käka oc h sen blir det duschen.

Av josefine - 11 november 2008 17:00

Ja, vad är det man egenligen gör hela dagarna under 5 dagar. Jo man går i skolan och jobbar röven av sig oftast. Sen när man kommer hem så ska det fortsätta i en form som kallas läxor. Anledningen till att jag tar upp det just nu med tanke på att skolan har hållit på i några månader är för att jag har ganska mycket att göra i veckan. Just nu sitter jag och skriver på en bokrecension till engelskan det går ganska bra men det är lite klurigt att få till meningarna rätt och allt sånt crap.


Läxor som är utöver bokrecensionen är bl.a matte, biologi, mku(miljökunskap) och 52 glosor i engelska! Så jag har en liten panik just nu känner jag.


men nu ska jag förtsätta att kämpa mig egenom recensionen. Men innan jag säger hejdå för i alla fall en stund så måste jag säga att Anastacias nya album Heavy Rotation är grymt bra! Jag lyssnar just nu på den, ojoj jag får gåshud!


Nä nu måste jag koncentrera mig. Vi hörs senare säkert.

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards