Alla inlägg den 20 november 2008

Av josefine - 20 november 2008 19:13

Jaha, kul då. Nu har jag en så sprängandes huvudvärk, jag har till och med på mig glasögonen så det kan ju inte bero på ögonen nu, eller?!?! Jag pratade nyss med Jenny, du är för gullig du.


Det ska bli mys imorgon och gott ska det bli också visst Jenny och Bella?


Jag har inte pluggat så mycket på varken redovisningen eller det andra jag ska göra, huvudvärken är olidlig! Men jag ska nog förflytta mig till mitt rum så jag kan koncentrera mig.


Jaha, nu spelar Luleå Hockey borta mot Timrå *hoppas hoppas dom vinner*


Jag får säga godnatt då till er läsare. Sov gott så skriver jag imorgon.



You are always on my mind



Av josefine - 20 november 2008 18:04

Jag har just gjort min del i powerpointen för imorgon så det är bara att sätta ihop den med Sofias och Jonnas imorgon.

Jag orkar knappt skriva, jag har varit och tränat och jag är helt slut i kroppen så jag sitter här med min mysdress på och pluggar lite. Snart är det middag och det passar bra för jag är super hungrig. Det blir pytt i panna med stekta ägg, jammi.


Nä, nu ska jag ta tag i engelskan och teckenspråket.

Av josefine - 20 november 2008 09:25

Idag är det torsdag om någon har missat det, min dag är ganska lungt på ett sätt men lite jobbigt på ett annat. För är det skolan om gäller till 100% sen efter den blir det gymmet och träna. Sen ikväll plugga för imorgon har jag redovisning, glosor och teckenspråks läxa. Så det blir en rolig kväll misstänker jag.

Det blir bara jobbigare och jobbigare att stiga upp på morgonen, jag vill bara ligga kvar i sängen och fortsätta sova. Fast bara jag tar mig upp så går det bra, men det är ju det svåra som sagt.


Nä nu ska jag börja ta ihop engelska böckerna för snart börjar lektionen.

Ha en bra dag.

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards