Alla inlägg den 12 november 2008

Av josefine - 12 november 2008 11:50

Tre saker som skrämmer mig:
* mörker
* att vara ensam
* spindlar

Tre personer som får mig att skratta:
* Andreas
* Mamma,syster
* och tjejerna i klassen

Tre saker jag älskar:
* mamma och pappa
* Syster
* Andreas


Tre saker jag hatar:
* idioter
* bråk
* att städa


Tre saker jag inte förstår:
* biologin
* hur man orkar göra vissa saker..
* and so much more

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
* papper
* lampa
* laptop ställ.


Tre saker jag gör just nu:
* skriver de här
* har lektion
* håller på att somna.


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* få barn
* bli rik
* resa


Tre saker jag kan göra:
* slösa pengar
* sova
* och mycket mer

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
* musik
* ditt hjärta
* dina vänner

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* dansa snyggt
* våga berätta,,
* italienska


Tre favoriträtter:
* palt
* tacos
* allt mamma lagar ;)

Tre personer jag utmanar:
* Sofia
* Andreas
* Alexandra

Av josefine - 12 november 2008 11:30

Alltså, jag är så less på biologin just nu. Vi sitter här och diskuterar hur vi kan rädda fjärlilarna. Fast jag tycker att vi ska säga att dom får döut, nä skoja, men vi har kommit på några bra lösningar.

Jag fattar typ ganska mycket av matten nu också, jag ska göra provet på fredag. Det känns ganska bra faktiskt.


Jag är jätte hungrig och det är lars-arne (lasagne eller hur det stavas).


Men vi ska förtsätta här.


och föresten för ni som inte vet och bryr er så är JENNY hemma!!!

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards