Alla inlägg den 27 november 2008

Av josefine - 27 november 2008 11:22

Jag har märkt att jag ofta skriver i bloggen på Biologi lektionen, hm undrar varför?

Jag har en ganska speciell klädsel idag, ni måste få se den sen när jag kommer hem. Jag kan bara säga att jag visar ryggen.


Jag har funderat lite på hur och vad jag skriver i min blogg och jag har kommit fram till att det skulle vara kul om ni som läser skriver en kommentar om ett ämne jag ska skriva om varje vecka, kanske små diskuterra med mig själv eller bara skriva mina åsikter om just det ämnet. Vad tycker ni? Kommentera gärna.


Nu ska jag fortsätta med biologin och inte vara så lat.


Av josefine - 27 november 2008 08:49

Torsdag idag och jag sitter här på skolan med Jenny och Malin som just kom, jag och jenny har pluggat engelska glosor och snart ska jag fortsätta med det. Idag händer inte så mycket skolan som vanligt fast efter skolan ska jag och göra något kul, hoppas hoppas det funkar. Sen ikväll så har stan öppet till 21 och då ska jag köpa Andreas och mormoråmorfars julklapp.


Men nu ska jag fortsätta med engelska orden. Önska mig lycka till, till eftermiddagen! Jag skriver hur det gick när jag kommer hem ikväll.


Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards