Alla inlägg under december 2008

Av josefine - 30 december 2008 17:32

Idag är det tisdag och jag är trött. Det har verkligen varit en händelserik dag idag. Först så vaknade man tidigt och sen for man med skoter för att vitja näten, (jag och andreas). Sen så körde jag heeela vägen från deras stuga hem hit med skotern, första gången dessutom. Och jag ÄLSKADE det! Så nu har Andreas sagt att jag kommer att få köra skotern när det bara är han och jag som är ute och kör.

Nä nu ska jag umgås med min älskling,

Gott Nytt år på er, jag säger det nu för jag hinner inte skriva något inlägg imorgon.  

Av josefine - 29 december 2008 10:53

Av josefine - 29 december 2008 10:48

Jag ska inte ge mig, var så säker på det.



Av josefine - 29 december 2008 09:32

Nu är det måndag fast det är fortfarande lov! Gud så skönt, jag har redan hunnit plugga klar för idag så nu tar jag det bara lungt. Skulle egentligen och fika idag med Elina men hon blev sjuk, KRYA PÅ DIG!<3

Så då kan jag ta en tidigare buss till Andreas, bara det går bra för honom, men det tror jag. 

Så ni förstår ju om det blir en dålig uppdatering under denna vecka, men jag vet att många förstå också. I alla fall de närmsta vännerna. 

Nä nu ska jag kolla på tv 


Ha en bra dag!

Av josefine - 28 december 2008 18:15

Jag vet att jag lovade Sofia att inte se Twilight innan jag hade läst boken, men jag kunde inte hålla mig. Den var bra det var den. Och ja, jag blev lite små förtrollad av Edward. Men när jag såg filmen så började jag sakna min älskling så mycket! Men imorgon ska jag till han så det blir bra!<3

Nä nu ska jag bara läsa böckerna på engelska, måste köpa dom själv så hej nästa studiebidrag. 



Av josefine - 28 december 2008 14:01

Nu har jag bara i kapitel kvar! Yeay för mig. Så jag sitter nu och återhämtar mig så jag orkar ta det sista i dag. Jag vet inte ens varför jag tog den där rubriken men ja, bara för att helt enkelt. Jag ska nog kanske gå och göra mig lite te så jag blir frisk någon gång.



Av josefine - 28 december 2008 10:07

God morgon!

Nu sitter jag här i min säng och peppar mig själv till att plugga. Har kanske sovit 6-7 timmar inatt om man räknar bort alla gånger jag vaknat av förkyldningen. Jag hatar att vara snorig, hellre så har jag ont i halsen, för det är så jobbigt att snyta sig heeeela tiden och så känner jag mig inte så jätte fräsch när man går runt och snorar. Nä tacka vet jag halsont. 


Ja team Timo åkte ut igår kväll från körslaget rätt kör enligt mig. Det stod mellan team Timo och team Erik, jag har nog aldrig skakat så mycket eller sagt nej så många gånger, sen när Gry sa att team Erik är kvar i programet då skrek jag rakt ut av glädje, men jag var inte ensam om att göra det, visst Sofia?? 


Nä nu ska jag ta mig i kragen och gå och försöka börja plugga. 



Av josefine - 27 december 2008 21:43

Jag vet, jag sa att jag inte skulle blogg nå mer idag men jag läste på kurirens hemsida att dom har korat årets norrbottning, gissa vem det blev...

KEVIN BORG! Det blev det, alltså jag måste fråga vad vi ibland tänker med, han har bott här i 1 år kan knappt svenska och jag kan inte tycka att han kan räknas till norrbottning när han bara bott i norbotten i 1 år?! Okej när Markus Fagervall vann titeln som årets norrbottning men han är född och uppväxt i Övertorneå så det är en viss skillnad. Och att man kan välja Kevin framför Piteås damlag i fotboll som tog sig till div1(?) om jag inte minns fel dom var också var nominerade. Nu får ni inte missförså mig, Kevin är en bra sångare men ursäkta men ingen norrbottning. Läs själv här


Nu ska jag se vilken kör som åker ut ikväll, hejdå

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards