Alla inlägg den 1 december 2008

Av josefine - 1 december 2008 18:57

  Tron är det ljus som leder oss
         och lyser i mörkret.
          Martin Luther King

Av josefine - 1 december 2008 17:14

Nu har jag tagit en paus i miljökunskaps pluggandet, jag har läst 8 A4 sidor och det är mycket mycket kvar att läsa. Jag pratar med Bella på msn också och vi har konstaterat att om 23 dagar sitter hela sveriges befolkning (i alla fall marioteten) bänkade framför tvn och tittar på Kalle Anka.

Jag måste säga att magen känns bättre nu, så det är ett stort plus! Nä nu ska jag fortsätta läsa, god help me.


Vi hörs senare :)

Av josefine - 1 december 2008 16:21

Nu har jag precis sett klart 27 Dresses. Det var en typisk kärleks film. Jag blev tårögd flera gånger. Jag rekomenderar den helt klart, så se den!




Av josefine - 1 december 2008 12:49

Nu är jag ensam hemma och det är tyst eller så tyst det kan bli med massor av byggarbetare som lever om här utanför hela tiden. Idag är det 1:a december och det betyder att julkalenderna har börjat, fast jag har inte sett årets är det någon av er som har det? Jag blev i alla fall sugen på att se Trolltider, det är nog den bästa julkalendern någonsin.


Snart ska jag skriva ut papprena till miljökunskaps provet så jag kan börja plugga. Måste bara kolla med bella om det bara är dom sidorna.


Nä nu ska jag föra över dom dokumenten på ett usb minne och skriva ut dom på stor datorn.

Vi hörs sen!

Av josefine - 1 december 2008 05:48

Jag vaknade halv 5 ungefär så jag har bara fått ca 2 timmars sömn i natt, jippi. Snart ska jag gå upp och göra mig frukost och inte försöka somna, men det positiva är att magen känns bättre. Nu har jag bara lite ont så det borde gå bort när jag har ätit tycker jag.

Men jag gruvar mig för att åka till skolan när jag är så här trött, jag kommer typ somna direkt när miljökunskapen börjar. Jaja, jag får hålla ut.


Nu ska jag gå och göra gröt och få i mig den. Jag skriver senare.



Av josefine - 1 december 2008 00:19

Jaha, klockan är nu nästan halv 1 och jag är fortfarande vaken. Jippi, vilken rolig skoldag det kommer att bli imorgon. Jag kan verkligen inte sova, det gör så sjukt ont i magen så jag vill egentligen bara grina. Filmen How She Move var en bra film och jag rekomendrar den starkt. Jag märkte precis att det är 1 december nu och då är det vinter, bara 23 dagar kvar tills julafton. Jag räknar ner.

Mamma vaknar snart och sen ska hon och jobba, det är fan (ursäkta mitt språk) inte kul att ha så ont i magen!

Anledningen till att jag inte kan somna är verkligen bara magen, för tröttheten är det inget fel på. För mina ögon står i kors nu när jag skriver fast även om jag blundar kan jag inte somna, tro mig jag har testat.


Ja, jag säger väl godnatt då och sov så gott. Håll tummerna att jag alls somnar i natt.




Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards