Alla inlägg den 9 december 2008

Av josefine - 9 december 2008 21:16

JAAA! Luleå Hockey vann över Skellefteå med 2-1. Så jävla skönt alltså!

Det har inte framgått i bloggen att jag är lite smått intresserad av hocket med det är jag. I alla fall när det går bra för vårat lag. Nä nu ska jag gå och se på desperata hemmafruar. Sen ska jag ringa min beijb!<3

Av josefine - 9 december 2008 20:18

Jag upptäckte nyss att jag har haft 98 besökare idag och att jag ligger på listan över mest aktiva bloggar! Grattis till mig och min blogg. Jag ligger på 87 plats. *ler stort*

Så fortsätta läs bloggen så jag har kvar min skriv lust! 


Det firar vi med en bild!


Av josefine - 9 december 2008 20:12

Hej bloggen!

Nu har jag pluggat klart för ikväll. Efter skolan så har jag hunnit plugga lite fysik och gjort en powerpoint till engelska redovisningen som jag har på torsdag. Jag har just svalt min lussekatt och min sista glögg i koppen, det måste vara det godaste man kan äta så här kring jul. Nä, nu ska jag gå och duscha och sen kanske se på Desperata hemmafruar eller på Mamma mia the movie. 

Hade bäst och god natt som jag inte skriver mer sen. 

Av josefine - 9 december 2008 07:12

God Morgon, eller den är egentligen inte så god från min sida. Idag är det tisdag och om ca 1 timme ska jag göra prov. Jag är sjuktnervös. Hoppas det inte är allt för svårt. Allt går väl bara man har pluggat, visst?!

Jag sitter nu vid frukostbordet, ska äta min havregrynsgröt och sen göra mig i ordning för att gå till bussen. Jag är sjukt trött, pluggade till kl 23.00 igår och sen pratade jag med älskade Andreas! Jag saknar dig<3 

Jag somnade nog inte förens vid 00.00 Jätte kul, sen steg jag upp 6.15 för att läsa egenom det en sista  gång. Så nu hoppas jag att det sitter. 

Ojdå, nu blev det mycket prat om hur jag har pluggat, och det blev mycket tider. Nä, nu ska jag äta fukost och stänga av datorn innan den dör. Har bara 16% kvar av batteriet. 

Hörs senare!

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards