Alla inlägg den 17 december 2008

Av josefine - 17 december 2008 20:12

Nu är jagklar med biologin! YES! Det plus listan ojoj så här är jag just nu, NÖJD!



Av josefine - 17 december 2008 20:04

Nu jävlar(förlåt) är jag med på listan med mest aktiva! Jag ligger på 94 plats men nu ska jag hålla mig där också! Ni ska få se, nu har jag bildbevis också.

Jag kom just på, jag kommer alltid upp på den där listan när jag är sjuk, hm.. 


Där är jag! Med 23 inlägg den senaste veckan ^^


Av josefine - 17 december 2008 18:42

Nää nu är jag typ klar med biologin, ska små lira med den och lägga in bilder och sånt. Jag har just kommit hem från mormor och morfar, jag och mamma har varit dit och klätt julgranen och julfikat. Mysigt. Nu är det jukänsla allt. Julgran klädd (tyvärr inte hemma hos oss) men det är den ju alltid hos någon.


Nä nu ska jag lägga ner min sista energi på rapporten. 



PUH

Av josefine - 17 december 2008 14:28

Satan vad jobbigt att skriva biologin eller snarare så är det jobbigt för att det tar en sådan tid! Och nu märkte jag att det rengar! Men hallååå! Om 1 vecka är det julafton, snön får inte regna bort nu! Sluta regna, bli kallt så det snöar i stället! Nu blev allt så mycket jobbigare. Blä för vädret.


Ja vilket roligt inlägg det här blev då, nä nu ska jag fortsätta skriva lite granna och hoppas på att taket inte ramlar in. 



Av josefine - 17 december 2008 11:37

Av josefine - 17 december 2008 10:10

Igår kväll så visades både Titanic och Bodyguard. Ganska misslyckat att visa båda filmerna på samma kväll, samma tid. Men jag valde Bodyguard för jag orkade bara inte se Titianic igår kväll, jag vet precis hur jag reagerar och det skulle nog ha blivit värre nu när jag har min älskling. Så jag valde att se filmen där paret får varanndra tillslut i alla fall.


Som ni kanske förstår(?) så är jag hemma och är sjuk idag. Så jag kommer att uppdataera många fler gånger. Jag avslutar detta inlägg med en bild.



 

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards