Alla inlägg den 25 december 2008

Av josefine - 25 december 2008 23:52

Vet du att du är söt när du ler?                              

Att jag smygtittar på dej när du inte ser?

Vet du att jag älskar att höra ditt skratt?

Att jag drömmer om dej varje natt?
Vet du hur ofta jag tänker på dej?
Att du med glädje fyllde hela mej?
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär?
Att det är dig jag håller kär?
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå?
Att jag önskar att det föralltid kunde va vi två!
Jag älskar dig!

Av josefine - 25 december 2008 23:25

Snart ska jag lägga mig tror jag, är ganska trött.

Imorgon så är det ju rea om någon inte vet det?! Haha, jag ska köpa en grej det vet jag, om dom finns kvar alls. Annars ska jag spara pengarna så det så. 

Jag ska kanske köpa en Diva mössa man jag får se hur jag gör. 


Nä nu ska jag visst se på film med mamma tycker hon. Sov gott

Av josefine - 25 december 2008 15:11

Nu är det eftermiddag och det är mörkt ute. Jag har just klätt på mig och tagit en lång och skön dusch!

Om ett tag ska jag och mamma till grraven och tända ljus eller marschall eller både och. 


Jag har inte så mycket mer att skriva just nu, jag känner mig tom på ord så jag avslutar detta inlägg med en dagens. 


Rosa/Svart randig kofta- Fick av Andreas i julklapp

Svart långt linne- Gina Tricot

Strumpbyxor- Åhlens


plus min übersnygga mobil, som matchar min kofta! 


jag saknar dig som en tok!<3

Av josefine - 25 december 2008 14:08

Nu hade jag tänkt lägga upp lite bilder från igår som jag lovade.


Min outfit:

Klubbkajvaj- Gina Tricot

Tubkjol- Gina Tricot

Rött linne- Gina Tricot

Strumpbyxor- Åhlens


Jag och min älskade syster <3


Jag och min mamma <3

Av josefine - 25 december 2008 09:59

God morgon!

Idag är det den 25/12 och jag har just vaknat. Fick sova 10 timmar i natt! Gud så skönt ska jag säga er!


Idag så gäller det plugg (jag vet det låter helt hemskt att plugga på lovet men  måste man så måste man) sen senare lägger jag upp lite bilder fån igår samt på min outfit.


Ha det bra tills dess


Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards