Alla inlägg under september 2008

Av josefine - 29 september 2008 22:23

Idag var det en ny vecka igen med skola. Jag har inte så mycket kommentarer runt dagen. Jag kan berätta lite kort hur den har sett ut. Först skolan, sen till the hospital och sen möte om området. Men det bästa som med alla dagar är att få prata med min Andreas!


Tack för att du finns älskling, genom vått och torrt.


Älskar dig hjärtat<3

Av josefine - 28 september 2008 21:36

Ja, då var helgen slut IGEN! Jag hatar att dom går så snabbt. Jag blir lite less. Men den här helgen har varit perfekt! Förutom att jag har haft lite svårt att sova.


Så nu ska jag sova. haha


sov gott alla!

Av josefine - 27 september 2008 10:18

Ja idag är det verkligen en god morgon. Är hos Andreas, vi eller ska jag säga  har precis vaknat. Snart blir det frukost.


Jag åkte ganska sent hit igår kväll på grund av att jag slutar skolan halv 5. Men det gick bra, lite svårt att se skyltarna och veta vars man ska plinga. Men allt löste sig.


Nä nu ska jag gå ner och se vad älsklingen håller på med.


ciao

Av josefine - 26 september 2008 10:08

Nu är det äntligen fredag! Skönt. Jag sitter på skolan, som vanligt haha. Men så är det ibland. Jag har en väldigt jobbig dag idag, tycker jag i alla fall. Jag ha först haft Teckenspråk på morgonon, nu har jag hål tills matten börjar sen så har jag hål igen (eftersom vi inte har engelska idag) sen har jag miljökunskap till halv 5. Så dagen känns inte så lockande. Men nu har jag i alla fall trevligt sällskap.


Idag så far jag till älsklingen jag längtar! Snart kommer jag ;)


Men nu ska jag vara lite social.


pusshejs på er alla

Av josefine - 25 september 2008 10:58

Nu sitter jag här, trött och hungrig och våndas över att biologin börjar snart. Ja men nu måste jag börja vakna till. Jag somnar ju snart.

Nä nu blev det ett väldigt tråkigt och snömnigt inlägg.


vi hörs sen när jag är piggare.



Av josefine - 25 september 2008 08:46

 

Vet du att du är söt när du ler?
Att jag smygtittar på dej när du inte ser?
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt?
Att jag drömmer om dej varje natt?
Vet du hur ofta jag tänker på dej?
Att du med glädje fyllde hela mej?
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär?
Att det är dig jag håller kär?
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå?
Att jag önskar att det föralltid kunde va vi två!
Jag älskar dig!

Av josefine - 24 september 2008 19:00

Jag måste bara tacka min lilla syster, utan henne skulle jag verkligen inte klara mig här i världen. Hon ska bara veta hur bäst hon är och att jag älskar henne.


Här är hon min snygging


Av josefine - 24 september 2008 18:52

Nu skriver jag äntligen hemifrån. Gud så jobbig dag det har varit. Lång och lite små tråkig. Vi slutade 15.15 men jag och bella stannade kvar efter skolan, som jag skrev tidigare. Vi hittade tillslut en atikel. TACK GODE GUD! Vilken jobbig uppgift vi har fått. Det låter jätte lätt men det är det inte när man väl ska leta. Jag har skrivit engelskan nu också när jag kom hem. Det fick bli en dikt.


Vädret idag har varit helt underbart, om man bortser från alla moln. Men det har inte varit speciellt kallt utan så där skönt svalt.


 Idag fick vi också veta att den 13/10 ska vi ta skolfoto. Längtar eller i alla fall lite. Det är en sådan där grej i skolan som man våndas över och har lite panik över alltid. Men när det väl är gjort så säger man alltid " det där var väl inte så farligt". Så låter det ungefär varje år.


nä nu ska jag fortsätta här, kanske se ett avsnitt av andra avenyn.


härlig höst bild

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards