Alla inlägg den 22 september 2008

Av josefine - 22 september 2008 22:18

Det är allt för längesen jag skrev här, men jag har haft så mycket att göra. Så förlåt kära blogg! Nu sitter jag här redo för sängen, börjar 11.45 imorgon så det är skönt.

I helgen har jag varit hos min älskade Andreas och det var så skönt att träffa han igen. Jag hade saknat han så mycket! Vi tog det bara lungt och myste på i det hemska höstvädret. Det bara blåste och blåste.

Jag kunde åka hem från honom imorse för våran MKU (miljökunskap) gick tyvärr bort, för våran lärare skulle jaga älg.


Jag måste ju berätta om min hemska dröm som jag drömde i natt. Jag kommer inte riktigt ihåg vad den specifikt handlade om man det enda och det som gjorde den så hemsk var att den innehöll BJÖRNAR! Enligt Andreas så hade jag pratat i sömnen och varit helt "vild". Det kan jag förstå, för den drömmen eller drömmarna var hemska!


Nä nu ska jag sova och försöka att inte drömma om björnar.


GOD NATT


ÄLSKAR DIG ANDREAS<3

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards