Alla inlägg den 24 september 2008

Av josefine - 24 september 2008 19:00

Jag måste bara tacka min lilla syster, utan henne skulle jag verkligen inte klara mig här i världen. Hon ska bara veta hur bäst hon är och att jag älskar henne.


Här är hon min snygging


Av josefine - 24 september 2008 18:52

Nu skriver jag äntligen hemifrån. Gud så jobbig dag det har varit. Lång och lite små tråkig. Vi slutade 15.15 men jag och bella stannade kvar efter skolan, som jag skrev tidigare. Vi hittade tillslut en atikel. TACK GODE GUD! Vilken jobbig uppgift vi har fått. Det låter jätte lätt men det är det inte när man väl ska leta. Jag har skrivit engelskan nu också när jag kom hem. Det fick bli en dikt.


Vädret idag har varit helt underbart, om man bortser från alla moln. Men det har inte varit speciellt kallt utan så där skönt svalt.


 Idag fick vi också veta att den 13/10 ska vi ta skolfoto. Längtar eller i alla fall lite. Det är en sådan där grej i skolan som man våndas över och har lite panik över alltid. Men när det väl är gjort så säger man alltid " det där var väl inte så farligt". Så låter det ungefär varje år.


nä nu ska jag fortsätta här, kanske se ett avsnitt av andra avenyn.


härlig höst bild

Av josefine - 24 september 2008 12:04

Så om 5 minuter så slutar biologin. SKÖNT! Jag är så trött och hungrig och nu har jag suttit och letat fakta hela lektionen. Så det ska bli gott med lite mat. Och den goda nyheten är att det är köttfärssås och spagetti. GOTT!


men nu tittar läraren surt på mig, vi hörs senare



Av josefine - 24 september 2008 09:25

Nu sitter jag på skolan, det känns som om jag inte gör annat faktsikt. När jag vaknade i morse så ville jag verkligen inte gå upp, jag var så trött och sängen var ovanligt skön. Idag blir det en lång dag, känns det som i alla fall. För vi slutar 15.15 men sen ska jag och bella sitta kvar efter åt i skolan också för att hitta någon artikel till miljökunskapen. Så önska oss lycka till.


Jag älskar min "nya" dator. Den är precis som jag vill ha den! haha


men nu ska jag börja förbereda mig psykiskt till matten


CIAO

 love U<3

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards