Alla inlägg den 10 december 2008

Av josefine - 10 december 2008 20:49

Nu äter jag middag som jag samtidigt lyssnar på Sanna, Shirley och Sonjas julskiva Our Christmas. Jag säger bara att den kommer att spelas här hemma hos mig. Helt underbar! Nu ska jag fortsätta äta, vi hörs imorgon.

Sovgott



Här är dom vackra kvinnorna!

Av josefine - 10 december 2008 20:10

För ett tag sen kom jag och mamma hem. Skönt att sätta sig ner och bara ta det lungt. Direkt efter skolan så var jag till optikern och jaa! Ingen förändrad syn för min del, skönt. Sen har vi köpt lite julklappar några av dom sista och födelsedags present till pappa som fyller år imorgon. Sen så for vi till Elgiganten för jag fick ett sms på fysik lektionen att min service på mobilen hade blivit reklamerad så jag fick ett presentkort på drygt 4000 kronor. Skönt så jag shoppade loss, har bla köpt en ny mobil Samsung U600 Pink. Jätte snygg. Sen ett skydd till ipoden i samma rosa färg som mobilen så nu matchar jag allt! Sen köpte jag lite till men orkar inte riktigt skriva allt.

Nä nu ska jag snart i duschen och bara bli varm. Jag lägger upp en bild på mobilen. 



Titta vilken skönhet!

Av josefine - 10 december 2008 11:33

En till biologilektion som jag sitter här. Jag håller på att frysa ihjäl, jag har ont i halsen och skolan suger och massor med läxor eller massor och massor, engelska redovisning, fysik prov och biologi rapport. Alltså är inte mitt liv så jätte roligt just nu. Tur att jag har min familj, kompisar och Andreas. Annars skulle jag inte orka.


Andreas älskar dig<3

Av josefine - 10 december 2008 08:51

Nu är det 14 dagar till julafton och 9 dagar kvar tills jullovet börjar!!!! JAG LÄNGTAR!



 
Av josefine - 10 december 2008 08:18

Grattis Bella! Nu är du också 17 år ;D Ha en underbar födelsedag!!


 

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards