Alla inlägg den 2 december 2008

Av josefine - 2 december 2008 20:05

Nu ska jag se på kanal 5 tills 22.00 ikväll! Vilket mys alltså..

Jag har pluggat miljökunskap halva eftermiddagen och nästan hela kvällen, trots att det stötte på några förhinder på grund av att en viss grupp inte hade all fakta utlagt när jag skrev ut den första gången igår.

Nä nu säger jag godnatt och så hörs vi imorgon. 



Av josefine - 2 december 2008 17:54

Jag har just tittat runt på Aftonbladet när jag såg att dom har släppt bilder på hur barbiekläderna som 20 svenska kändisar har fått designa.

Här är länken till bilderna på kläderna:

http://www.aftonbladet.se/wendela/article3903878.ab?service=galleryFlash




Av josefine - 2 december 2008 17:43

Nu har jag bytt till Mozilla Firefox och det går så sjukt mycket snabbare att vara på internet. Men jag har ännu inte vant mig, hoppas jag gör det snart. Fast det tror jag (så mycket jag är inne på datorn). Men jag håller med både Sofia och Andreas att Firefox är så mycket bättre.


Nu ska jag kolla om miljökunskaps papprena har skrivits ut färdigt, jag fick skriva ut några stycken på nytt för att dom grupperna inte hade lagt ut allt från början. Det är så roligt sånt, NOT!

Av josefine - 2 december 2008 16:21

HAHAHAHA titta vad jag hitta! Sofia njut ;)



Av josefine - 2 december 2008 16:15


Det här är den mysigase och juligaste jullåten! Man kan inget annat än älska den!

Av josefine - 2 december 2008 15:23

Har någon av er sett årets julkalender? Den är skit dålig!

Jag lägger upp gårdagens avsnitt, den är i två delar.



Av josefine - 2 december 2008 15:18

Ni vet ju att dom håller på att totalrusta min gård/lägenhetshus. Jag har inte klagat på dom nästan någonting, men både jag och mamma fick oss ett gott skratt nu runt kl 14.00 när vi skulle äta lunch och så tittade vi ut genom fönstret. Då såg vi deras arbetes kran(?) eller vad jag ska kalla det luta som bara den och halva arbetslaget stod och tittade på den medans en utav maskinerna försökte hålla upp den så gott det gick.

Smart som jag var så tog en 2 bilder, en där man verkligen ser hur mycket den lutar och den andra så har det kommit extra hjälp.


Av josefine - 2 december 2008 13:49

Jag fick just skolkatalogen! Och den är lite och inbunden som en vanlig bok plus att korten är i färg! Vad är det här för läskig katalog?! Fast det är bra att den har kommit så kan man kolla in alla andra linjers klassfoton.


Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards