Alla inlägg den 3 december 2008

Av josefine - 3 december 2008 20:50

Nu sitter jag här i soffan med ömmande fötter. Jag har pluggat miljökunskapet för ikväll och snart ska jag fixa lite med julklapparna jag har köpt idag.

Efter skolan var jag på stan med mamma och det tog lite längre tid än vad vi räknat med, som vanligt då. Jag skulle egentligen bara fixa julklapparna och sen så skulle mamma lösa ut syster från frissan sen skulle det bära av hemmåt och plugga. Men nej,nej. Vad naiv jag är ibland, utan utöver klapparna så köpte mamma:

  • Shampoo till sig själv
  • Kuvertväska till syster
  • Mobil (mamma)
  • 2x laptop dekoration
  • julklappar till mig (som jag fick vara med och välja, men det är kul ändå


Så vi kom hem efter sju någongång och då satte jag igång att läsa egenom miljökunskapet direkt något mer orkar jag inte för jag är helt slut och håller på att somna här där jag sitter. 


Jag kan även rekomendera er som bor eller ska hälsa på i Luleå att gå och äta på Kebabhuset nere vid strand-parkering om ni skulle vara sugan på Kebab. Jag och mamma åt där till middag, jammi säger jag bara. 


Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen natta kudden. 



Av josefine - 3 december 2008 13:38

Vad dryg svenska lektion! Jag är jätte trött och helt ofokuserad. Inte det roligaste precis.

Men men snart har jag sista lektionen för dagen och sen blir det stan och inhandla några utav dom sista julklapparna.

Till:

  •  Mormor och Morfar
  • Andreas


Bered er på roliga julklappar. Mohahaha 

Jag har kollat runt på olika bloggar nu under lektionen och på dom flesta jag har läst så är dom antigen sjuk eller just har blivit frisk. Det går mycket skumt bland sjukdomar nu. Föressten vet nån om influensan har kommit till Sverige än?? 



Av josefine - 3 december 2008 11:37

Man kan ju tro att ens dator ska vara säker från allt vått här i världen när man sitter i kemi/biologi salen och alla håller på med arbetet. Men nej så fel jag hade. För Maggan och Lindal håller på med ett experiment till på lördag när vi har öppethus. Jag vet inte riktgit vad experimentet går ut på men det jag märkte var att man har vatten och något mer som man sätter i tex en filmrulle burk och sen blir det så högt tryck att den "exploderar" och dom glömde stänga ner dragskåps dörren nog långt så då kommer det helt plötsligt några droppar på min dator. Haha vilken chock jag fick ska jag säga er!


 


-Min älsklings dator

Av josefine - 3 december 2008 08:34

Ja! Äntligen är jag frisk, gud så skönt. Nu sitter jag på skolan med Jenny och Sofia, vi har diskuterat eller snarare varit irriterade på alla jävla prov meterial som inte är bra eller bara allmänt jobbiga. Fast det är inte alla meterial som tur är.


Som min rubrik säger så är det bara 21 dagar kvar till julafton och 16 dagar kvar till jullov! Halleluja!



Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards