Alla inlägg den 8 december 2008

Av josefine - 8 december 2008 18:25

 MOI!

Voivoi, jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Sofia jag lever så det är lungt. Jag har haft så mycket att göra i helgen så bloggen blev så där på skymundan. Jag vet att jag brukar skriva på söndag kvällar men för ovanlighetens skull så stannade Andreas till idag! Så jag njöt av varje sekund med han. Idag så åkte jag och mamma till IKEA och så skjutsade vi Andreas förbi skolan. Ni tänker säkert varför jag kunde fara på en vanlig blå-måndag till IKEA det är för att vi var lediga idag, en kompdag för i fredags. Vi hittade massa fint på IKEA  och sen for vi över gränsen till det nya köpcentrat Rejalla (eller hur det stavas). Det var grymt fint där inne fast nästan alla affärer där inne var svenska så det var inte så stor variation. Nu sitter jag och försöker skriva ner det viktigaste från alla JÄVLA sidor till Miljökunskaps provet som jag har i morgon för att jag var sjuk i fredags. Det går ganska bra, men jag är så sjukt trött så vi märker hur långtid det tar ikväll.


Nä, nu ska jag  fortsätta, skriver kanske sen om jag orkar annars så säger jag heippa och godnatt. 


Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards