Alla inlägg den 18 december 2008

<3

Av josefine - 18 december 2008 20:49

Jag måste bara visa vad älsklingen skickade till mig idag på mobilen. När jag såg det började jag nästan grina, tårarna kom i ögonen i alla fall. Du är helt underbar!<3


 

Av josefine - 18 december 2008 20:44

Äntligen, nu har jag skickat in biologi skiten och nu är det jullov! Har just slagit in de sista julklapparna och ska snart hjälpa mamma med att packa upp matpåsarna. Sen ska jag packa och prata med min älskling<3

Imorgon på morgonen vid 9 kanske ska jag och träna, för det hinner jag innan bella slutar. FÖR JAG HAR LOV! Förlåt Sofia, men jag var bara tvungen. 

Nä nu ska jag fort packa upp så vi hörs kanske senare. Vem vet, annars försöker jag skriva i helgen. Jag ska till Andreas <3


I love you<3

Av josefine - 18 december 2008 18:15

Nu så är jag hemma igen. Idag orkade jag faktiskt att fara på vattengympa med mammi och det var jätte kul! Det var jag, mamma och kärringarna, haha dom var gulliga många av dom. Men efter det var jag helt slut, så jag var ju inte helt frisk. Sen åt vi lunch på kafelino och det kan jag rekomendera starkt! Sen har vi handlat och sådant kul. Jag blev jätte förvånad när jag så där bara på Coop Forum sprang på Malin, så då hann vi prata en snabbis.


Nä nu ska jag kolla igenom biologin och sen skicka in skiten! 


Av josefine - 18 december 2008 08:31

Hittade tyvärr inte årets julreklam men här får ni 2006 jul reklam (tror jag)



Av josefine - 18 december 2008 08:24

Okej, kanske lite sent med tanka på att lucia var förra helgen men jagt tyckte att det passade bra. Nu kollade jag precis innan jag skrev att jag var borta från lista igen! Åh måste man skriva dygnet runt bara för att få stanna där?? Det varkar som det.

Jag ska vara hemma idag också, mamma tyckte det var onödigt att jag skulle bli jätte sjuk under lovet och det tackar jag för. Utan jag ska fixa det sista på arbetet och så. Kanske om jag mår bättre senare så hade jag tänkt fara på vattengympa med mammi! För jag har ingen feber men huvudvärk och ont i halsen. 


Så jag kanske inte uppdaterar så himla mycket idag, men då vet ni ju varför. 

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards