Alla inlägg den 4 december 2008

Av josefine - 4 december 2008 19:17

Nu har jag och mamma just kommit hem. Vi har varit och tittat på syster och hennes kompisar. För det är deras Nobelfest ikväll. Alla var jätte snygga men snyggast var nog min älskade lillasyster! Helt jävla fucking drop-dead gorgeous.

Nu orkar jag inte skriva något mera, mina fingrar hurts! Eller rättare sagt hela kroppen!


 

Här är min snygging till syster!

Av josefine - 4 december 2008 11:40

Jaha hej på er.

Nu har jag biologi och det går inte så bra, jag mår skitdåligt och ska hem när vi slutar om en halv timme. Nu orkar jag inte skriva nå mer, det gör för ont i musklerna. 



Av josefine - 4 december 2008 10:31

Nu är det bara 20 dagar kvar till julafton. Jag och mamma satt och planerade lite infö årets julfirande. Vi kom fram till att vi ska nog äta mellan 18-20 för sen kan man ta det lungt fika lite. Öppna julklapparna, för sen när dom är öppnade så är ju som hela julafton slut. Det är ju inte som när man var lite att man lekte med det man fått.


Nu ska jag vara helt ärlig. Jag tycker att jag är helt knäpp ibland, just nu är det ett sådant tillfälle. Jag sitter här på engelska lektionen och jag har feber! Hur korkat är inte det egentligen. Men jag ska bara gå på denna lektion och biologin, sen ska jag fara hem. Det var dealen med mamma för att jag skulle få gå till skolan. 

Men som sagt, bara 20 dagar kvar till julafoton och 15 dagar kvar till jullovet börjar, nu gäller det bara att KÄMPA! 



Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards