Alla inlägg den 15 december 2008

Av josefine - 15 december 2008 19:27

Nu så har jag pluggat färdigt (i alla fall det grövsta) sen ska jag kanske kolla egenom lite granna.

Just nu håller jag på att laga mat, gott det blir! Sen ska jag duscha och lägga mig i sängen, mår ju som sagt inte så jätte bra precis. Men som mamma så i morse "Nu är det bara att kämpa det sista". Och det gör jag alltid när det är lov, så det så! 

Men med min vanliga (o)tur så blir jag säkert sjuk till jullovet, yeay. Not! 

Antingen kommer jag säkert dra på mig flunsan eller halsfluss. Inget jag vill ha precis, vanlig feber och sånt kan jag ta, men inget som smitter via pussar, för jag vill ju inte smitta min älskling. 


Nä oj, nu har jag visst glömt maten, måste röra om lite grann i den. Hejdå för idag :)


IT

Av josefine - 15 december 2008 17:57

Syster i jeans 2 :)

Av josefine - 15 december 2008 17:07

Nu har jag tagit en liten paus i fysik pluggandet. Jag är ganska stolt över mig själv, jag har klarat några uppgifter som jag inte klarat förut och några uppgifter som är på extra bladet som vi har fått. Men några fattar jag bara inte, så bella, räkna med att jag ringer dig. Haha.

Jag har haft ont i huvudet heeeeeela dagen idag, även fast jag har tagit en ipren och två panodil så ville det inte försvinna. Jag har huvudvärk nu också om ni vill veta. 

Imorgon är alltså sista fysik provet någonsin för mig, skönt! Jag hoppas bara att det går bra, jag är så sjukt nervös så jag sitter och skakar typ. 


Men till något helt annat nu; Jag läste just på blondinbellas blogg att ikväll så börjar hennes eget tv program. Och då undrar ni kanske vad hon kan göra för något tv program och svaret är en tv-dagbok! Ni som vill kolla in programet så är det ikväll 20.50 på tv400. Jag ska nog kolla vad det är för något i alla fall. 


Nä, nu ska jag kolla runt lite till på internet innana jag pluggar vidare. 


Ich liebe dich!<3

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards