Alla inlägg under december 2008

Av josefine - 27 december 2008 17:53

Nu skriver jag det sista inlägget för ikväll. Jag ska snart äta och sen bara ta det lungt. Men jag har som ingen lust att skriva ikväll utan det blir att se på tv eller film.

Ni får ha det så bra ikväll så hörs vi imorgon. 


Go' natt

Av josefine - 27 december 2008 15:10

Nu har jag kommit hem efter en låååång promenad, det blev 5 km idag och det tog ca 1½ timme. Men nu känns det så där härligt i kroppen som det bara gör när man har motionerat. Det var helt underbart väder ute också så jag passa på att ta ett kort på himlen.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske dansa dansmatta? Vi märker ju. 


 

Av josefine - 27 december 2008 13:01

Nu har jag pluggat klart för idag och snart ska jag ut och gå! Gud så skönt, vädret är perfekt, klarblå himmel, lagom kallt och lite sol.

Nä nu ska jag gå och klä på mig. 


Vi hörs senare 

Av josefine - 27 december 2008 10:13

Idag är det den 27/12 och nu är julen verklingen slut för i år. Än så länge ser min dag ut så här, plugga i typ3-4 timmar minst(!) sen ska jag nog gå ut och gå, är så förkyld så jag vågar inte gymma, vill ju inte bli dödens sjuk till skolan börjar.

Annars ska jag nog kanske försöka övertala min syster att stanna hemma ikväll så vi kan köra dansmatta, som hon så fint fick i julklapp och kanske spela andra roliga spel! 


Nä nu blir det väl frukost (som jag har slarvat med som vanligt under julen) sen blir det att plöja igenom 3-4 kapitel i kemin. Ha en trevlig dag allesammans!



Av josefine - 26 december 2008 21:16

Jag är verkligen såld på detta program som heter körslaget. Min favorit är Erik och sen kommer Hanna. Men Erik står högst upp på listan över den som borde vinna! Nä nu ska jag fortsätta analysera programet.



Av josefine - 26 december 2008 18:38

Vilken frisyr passar jag bäst i??


                                                  
       

Av josefine - 26 december 2008 17:43

Alltså hallå?! Vars är alla idag, jag har kanske läst högst 3 uppdaterade bloggar? Jag börjar misstänka att de andra har dött på grund av mellandags rean. Jag höll bara på att göra det. Nä nu får alla mina favoriter skärpa sig, jag vill ju ha något roligt att läsa ju!

Nu vet jag hur du kännde dig Sofia när jag inte hade skrivit på ett tag och ingen annan heller hade skrivit.


Nu mår jag lite bättre men halsen kliar och är bara allmänt jobbig med mig. Jag längtar tills våren/sommaren så jag kan börja använda mina ny inköpta skor! Jag vill jag vill! Men den som väntar på något gått väntar aldrig förlänge, right?



Av josefine - 26 december 2008 16:45

Hoppas att ni ska se körslaget ikväll, jag ska i alla fall göra det. Årets körledare är: Robert, Erik, Hanna, Magnus, Nanne, Lagaylia och Timo.



Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards