Alla inlägg under december 2008

Av josefine - 25 december 2008 09:59

God morgon!

Idag är det den 25/12 och jag har just vaknat. Fick sova 10 timmar i natt! Gud så skönt ska jag säga er!


Idag så gäller det plugg (jag vet det låter helt hemskt att plugga på lovet men  måste man så måste man) sen senare lägger jag upp lite bilder fån igår samt på min outfit.


Ha det bra tills dess


Av josefine - 24 december 2008 22:27

Jag skriver nu bara en snabbis 2 saker jag fick i julklapp. Jag skriver dom andra imorgon när jag förhoppningsvis mår bättre.

Av älsklingen fick jag en jätte söt silver ring och en skit snygg bomullskofat som var ljusrosa och svart randig. 


Nä nu ska jag lägga mig och prata med älsklingen:) 


God natt och jag hoppas ni har haft en bra julafton!

Av josefine - 24 december 2008 09:28

God morgon!

Jag är jävulskt trött för jag somnade vid 3 igår. Jag hälpte mamma med att slå in julklappar så det tog sin tid. Så jag har bara sovit ca 6 timmar inatt (bra jobbat josefine, perfekt på julafton). Nä men jag kunde inte sova nå längre heller, jag har legat och oroat mig för mitt hår heeeela natten. Veronica hjälpte mig att locka det igår kväll, så nu är hela mitt hår fullt med korckskruvar. Skit snygg må jag säga. 

Nä nu ska jag nog gå och lägga mig i sängen och se på tv. 

GOD JUL

:)

Av josefine - 24 december 2008 00:12

GOD JUL ALLESAMMANS!!!!

Av josefine - 23 december 2008 17:42

Ja, nu sitter jag här i min soffa med Veronica. Vi ska ju som sagt ha lillajulafton ikväll och vi började med att göra en blogg till henne, här är den

Men nu ska vi gå och göra något annat. Men ha så trevligt ikväll, dagens outfit kommer upp mest troligen senare! 



Av josefine - 23 december 2008 09:45

God morgon bloggen!

Idag är det den 23/12! Imorgon är det JULAFTON! Det känns som att det har gått 1 år redan! Det har hänt så mycket under detta underbara år, och mycket mindre underbart. Men sånt ät livet väl? 

Idag händer det inte så mycket, ska göra lite julgodis, ni vet, knäck, ischoklad,rispuffar och annat smått och gott. Sen ska jag och mamma och handla det sista som vi både har glömt och som vi medvetet sparat. Sen ikväll kommer Veronica hit! Gud så kul, vi ska ha en lillajulafton, byta julklappar, fika, mysa och bara prata! 

Nä nu ska jag gå och göra mig i ordning så vi kan göra bort handlandet redan nu .



Av josefine - 22 december 2008 23:07

Nu syns min blogg på blondinbellas blogg.

Titta! 

 

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards