Alla inlägg under december 2008

Av josefine - 21 december 2008 10:33

Jaha, vaknade för en stund sen och har hunnit äta frukost också. Jag gör inte så mycket och jag har inte så mycket att göra. Andreas ska köra nån gammal traktor som går typ 20 km/timmen i ungefär 1½mil sen ska jag följa med hans pappa och hämta honom senare. Annars händer det inte så mycket mer idag vad jag vet eller jo vi ska och basta senare idag också. Gud så skönt!


Ja det är 3 dagar kvar till julafton! Förstå, det är inte länge kvar tills tomten knackar på. Haha nej jag tror inte på tomten men det är som kul att skriva så.


Ne, nu ska jag mysa med hundarna hade jag tänkt, katten är ute så det blir inge mys med henne. När jag kommer hem imorgon lovar jag att lägga upp en bild på söt katten.



Av josefine - 20 december 2008 13:37

Kom juste hem från Jakob, vi var dit en snabbis och fika. Vi åkte skoter dit! Det är nog det roligaste man kan åka.

Har inte så mycket mer att skriva, vi hörs



Av josefine - 20 december 2008 10:50

Idag är det lördag och jag är hos Andreas. Jag sitter just nu och myser med sussie(deras katt) hur gullig som helts!

Igår så var vi och åt middag med Jakob och Ebba sen efter det for vi och såg innebandy match mellan Sangis-Lule City. Sangis vann så klart med 15-2 (tror jag det var i alla fall)


Nä nu ska jag gå ner och äta frukost. Ha en bra helg! 

Av josefine - 19 december 2008 07:31

Ett citat från blonbinbellas-tvdagbok ep.4

"En rutig skjorta är typiskt norrland"

Av josefine - 19 december 2008 07:25

Ja nu har jag vaknat. Jag ska snart och träna men innan det så måste jag berätta hur jag tänkte i morse när mobilen larmade.

Josefine slår upp ögonen och tänker: "NEEEEEJ! Det är skola, eller föresten det är de ju inte!! JAAAAAAAAAAAAAA! JULLOV!" 

Något sånt där tänkte jag, förs var jag helt deprimerad men sen blev jag jätte glad. Jag ska nog lägga upp hur jag ser ut när jag tränar, om min syster orkar ta kort. Nää, det orkade hon ju inte så klar, nehe. 


Nä nu ska jag göra frukost! Ha en trevlig dag. 

<3

Av josefine - 18 december 2008 20:49

Jag måste bara visa vad älsklingen skickade till mig idag på mobilen. När jag såg det började jag nästan grina, tårarna kom i ögonen i alla fall. Du är helt underbar!<3


 

Av josefine - 18 december 2008 20:44

Äntligen, nu har jag skickat in biologi skiten och nu är det jullov! Har just slagit in de sista julklapparna och ska snart hjälpa mamma med att packa upp matpåsarna. Sen ska jag packa och prata med min älskling<3

Imorgon på morgonen vid 9 kanske ska jag och träna, för det hinner jag innan bella slutar. FÖR JAG HAR LOV! Förlåt Sofia, men jag var bara tvungen. 

Nä nu ska jag fort packa upp så vi hörs kanske senare. Vem vet, annars försöker jag skriva i helgen. Jag ska till Andreas <3


I love you<3

Av josefine - 18 december 2008 18:15

Nu så är jag hemma igen. Idag orkade jag faktiskt att fara på vattengympa med mammi och det var jätte kul! Det var jag, mamma och kärringarna, haha dom var gulliga många av dom. Men efter det var jag helt slut, så jag var ju inte helt frisk. Sen åt vi lunch på kafelino och det kan jag rekomendera starkt! Sen har vi handlat och sådant kul. Jag blev jätte förvånad när jag så där bara på Coop Forum sprang på Malin, så då hann vi prata en snabbis.


Nä nu ska jag kolla igenom biologin och sen skicka in skiten! 


Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards