Alla inlägg den 7 november 2008

JA!

Av josefine - 7 november 2008 22:37

Lars åkte ut! ÄNTLIGEN!!!

Av josefine - 7 november 2008 21:32

Ja, då är det kväll då. Jag har just sett på Idol och jag är helt chockad. Jag är verkligen försälskad i Alice! Hon är en fantastisk tjej, hon kan sjunga allt!


Jag måste bara tacka Sofia för kommentaren på förra inlägget, det betydder mycket!


I MISS U!<3

Av josefine - 7 november 2008 08:02

Igår kväll var det ju MTV EMA 2008 om någon missade det. Jag kommer inte riktigt ihåg vilka som vann några priser fast några kommer jag ändå ihåg, Katy Perry, 30 seconds to mars, Britnet Spears (?!), Tokio Hotel och några till. Jag har som aldrig vetat hur Jared har sett ut, även om Sofia och dom har pratat om han hela tiden. Men jag håller faktiskt med Sofia (fast jag vet inte om dom andra också tycker det) så är han snygg. Ser du Sofia, jag tycker enkille är snygg som du också tycker är det. Det händer nästan aldrig.


Ja, idag är jag sjuk igen! Jag är så less på att jämt bli sjuk. Fast till er som det berör så blir det som planerat imorgon. Jag vet jag är tidigt uppe för att vara hemma och är sjuk, men dom håller ju på att renovera hos oss, så byggarbetarna är upp på taket och bygger nytt tak så det lever om som bara den. Då är det inte lätt att sova ska jag säga er.


Nä, nu ska jag ta mig nå frukost tror jag.


Jag får träffa min älskling snabbt idag!!

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards