Alla inlägg den 5 november 2008

Av josefine - 5 november 2008 19:20

Jag har tagit paus i matte pluggandet, jag blir knäpp! Vi har haft förlite tid till att plugga, eller i alla fall för lite tid att får hjälp. Vi ville flytta provet till på fredag och vi tänkte att det är säkert läraren med på. Men icke, så vi måste ha det i morgon. Och jag som haft fysik prov idag, har ju inte hunnit plugga någonting alls nästan, så jag känner inte för att ha provet imorgon.

Det enda läraren sa till mig var, "nog klarar du väl av det?" Ja, kanske om jag hade tyckte att det vi har varit lätt. Men det tycker jag inte, jag får som inte in det i hjärnan så jag fattar.

Så vi får hålla tummarna att det får bra för mig imorgon.

Nä nu ska jag göra det sista rycket.


god natt

Av josefine - 5 november 2008 11:55

Ja som ni kanske alla vet så har USA en ny president, Barack Obama. Jag blev jätte glad att det blev han och inte McCain. Ni kan läsa på Blondinbellas blogg om hur han ställde sig till t.ex abort.


 Nu ska jag fortsätta att jobba med biologin.

Av josefine - 5 november 2008 11:43

Now I'm sitting here, nä jag skojja. Jag ska inte skriva inlägget på engelska så ni kan pusta ut.

Nu har jag biologi lektion och vi ska söka fakta om någon utrrotningshotad fjärils art vid namn Hökblomsternätfjärilen som bara finns på Åland. Sen ska vi skriva ett förslag om hur naturskydds föreningen (eller vad den heter just på Åland) ska kunna göra för att fjärilen inte ska dö ut helt.

Jo, verkligen jätte kul, jag säger bara stackars dom som jobber där på Åland som får varje år ett nytt förslag av NV2orna i Luleå.


Nä nu ska jag koncentrare mig på uppgiften (ska försöka i alla fall)


Om ni är sugna på att skicka gratis sms så bli medlem på http://www.smslandet.se/?r=343105



Andreas ich liebe dich!<3

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards