Alla inlägg den 8 november 2008

Av josefine - 8 november 2008 10:06

Lördag morgon och det är grått med plusgrader ute. Kan det inte vara soligt och någon minus grad. Igår så fick jag träffa min älskling snabbt, det var så härligt!!!! Sen for ut till ONOFF på Storheden för jag skulle visa min fina sönderbitna Ipod. Och jag fick en helt ny! Det var för att försäkringen jag hade täknat på deb var en så kallad Drulle försäkring. I denförsäkringen ingår allt och man får en ny om den skulle gå sönder på vilka konstiga sätt som helst. Som min hade gjort. Sen handlade vi mat och sen när vi kom hem så förberedde jag inföt ikväll.


Idag blir det stan med mamma, myysigt! Jag ska inhandla ett håt plast fodral till min Ipod så det inte blir lika lätt att bita sönder.


Men nu ska jag fortsätta lyssna på Idol-Alice. Hon var helt fantastisk igår kväll!


Här kan ni själv se hennes uppträdande.

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards