Alla inlägg den 17 november 2008

Av josefine - 17 november 2008 20:57

Ja, nu skriver jag sista inlägget för ikväll. Jag kom hem för ett tag sen och under den tiden har jag hunnit byta jacka med Linnéa så hon har min vinterjacka och jag har hennes så jag får se hur det känns. Annars har jag inte hunnit göra så mycket mer, nu hade jag tänkt att ladda upp dagens outfit och sen gå och duscha och även skumtona hårt kanske. Nä nu ska jag få upp dem här bilden och sen fixa med håret.



Dagens outfit:

  • skor- Björn Borg
  • Jeans leggins- Vila
  • Tunika - Kappahl
  • Storkofta- Gina Tricot

Jag var helsvart idag! 


Av josefine - 17 november 2008 19:36

Nu har jag fått min Ipod att fungera efter mycket om och men. Snart ska jag och mamma och hämta linnéa på bergnäset. Sen när jag kommer hem igen måste jag fortsätta plugga miljökunskap jag har nästan skrivit klart allt i min del så det känns skönt. Jo Della det blir som planerat på fredag så det blir att äta taco på Dagobert till middag. Det blir gott.


Jippi vilken skön känsla det är att se musiken komma in på min ipod, jag vet att jag är lite konstig med Sofia du vet ju hur det är och du också jonna.


Men nu ska vi åka. Jag lägger upp dagens outfit när jag kommer hem.

Av josefine - 17 november 2008 10:12

Nu sitter jag på sjundevåningen  och väntar på att matsalen ska öppna, jag har just upptäckt att alla idrottare tycks ha invaderat våran våning också. Räcker det inte med att dom ha tagit över alla andra våningar?!

I helgen har Andreas varit här och vi har myst på som bara den, hur skönt som helst. Det behövdes verkligen. Vi har sett 5 filmer i helgen, Glory Road, Hairspray, Superman returns, Norbit och To fast to furious- tokyo drift.

Idag kommer det bli att gå i skolan till 13.50 och sen raka vägen hem för att plugga hela eftermiddagen och kvällen. Jag ska även göra middag ikväll som jag lovade mamma och dom igår kväll och på menyn blir det wokade nudlar med grönsaker och vårrullar. Det ska blir gott det.


Jag ska berätta en sak som inte kanske är så intressant för er andra men jag måste bara skriva av mig lite. Jag la mig i sängen vid 19 men kunde inte somna förens vid 23 kanske för jag hade en sådan sprängandes huvudvärk och det hjälpte ju inte precis att jag saknade Andreas så mycket. Jag vet att det kanske låter löjligt att sakna han bara efter några timmar men så är det när man älskar någon som bor längre bort.


ojdå, det blev ett ganska långt inlägg men det var skönt att få skriva av sig lite. Men nu ska vi gå och äta.

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards