Alla inlägg under november 2008

Av josefine - 15 november 2008 16:59

Idag har det varit riktigt kallt, runt -7 grader hela dagen. Dagen har spenderats på stan med Andreas, vi har kollat runt efter julklappar och så. Jag vet fortfarande inte alls vad jag ska köpa till någon. Men Andreas köpte både till sin mamma och syster. Fast jag köpte en mysdress i materialet velour som är nougat färgad, riktig mysig och snygg. Jag köpte den på Twilfit den affären är en utav mina favoriter. Jag lägger upp en bild på den längre ner i inlägget.

Planerna för i kväll är myskväll med film tittande och kanske eventuellt lite Stjärnor på is. Det bästa som finns är att mysa framför tv:n med Andreas och bara krypa in i hans famn. Det behövs just nu också för jag är helt slut.


Men nu får ha en bra kväll, jag skriver kanske senare annars skriver jag imorgon.


-velour dressen.  

Av josefine - 14 november 2008 19:50

Ikväll blir det att se på idol, hoppas Johan Palm åkert ut! Jag är så less på han.

Nu ska jag kila.



Av josefine - 14 november 2008 15:24

Jag har hängt på den där stilen med att ha arbands klocka. Fast jag har inte den där gubbiga klockan som många har. Utan jag har en sådan där "mode" klocka som jag har bytt ut det tjocka armbandet till ett smalare. Jag lägger upp en bild på hur den ser ut. Nu gillar jag den eller snarare älskar den.



snygg va?!

Av josefine - 14 november 2008 15:22

Idag när jag vaknade vid 9 så snöade det! Jag blev hel über lycklig fast Andreas brydde sig inte så mycket för han vad ganska trött gölle gubben min<3



Jag lägger upp samma bild som igår med snön bara för att jag är så glad!

Av josefine - 14 november 2008 15:14

Nu har jag sista lektionen för idag. SKÖNT! Fast jag hade hellre slutat efter engelskan. Sen efter skolan så ska jag snabbt in på twilfit och kolla och senare så ska jag och äta på Baan Thai med Andreas! Det ska bli så underbart!


Åh jag fattar faktiskt inte vad jag ska skriva för orsak till luft och miljö föroreningar. Jo att svavlet är orsak men hur ska jag få till det. Jaja, det löser sig nog.


Nä nu ska jag FÖRSÖKA göra lite Miljökunskap.


Föressten så om ni har några förslag till mig på vad jag kan köpa till min syster i julklapp så skriv gärna.

Av josefine - 13 november 2008 16:25

I natt/gårkväll så började det snöa och när jag vaknade i morse så var det ca 6 cm snö! Jag blev så glad så jag har bara gåt runt och lett idag! haha



Titta så mycket snö!

Av josefine - 13 november 2008 15:16

Då var man hemma från skolan igen då. Jag fick en jätte glad överrsakning nu när jag kom hem så hade påseendelappen för skolkortet hade kommit. Så jag beställde korten+katalogen snabbt som ögat blinkar.

Som ni vet så nöter jag Anastacias nya skiva, fast nu just idag så nöter jag Markus Fagervalls nya låt "If you don't mean it". Den är så sjukt bra!


Men nu ska jag göra lite matte, har ju prov imorgon. haha skit kul va ;)



Av josefine - 13 november 2008 11:43

Kent som är så snäll har gått med på att flytta fram matten till nu kl 12. Så vi slutar 13.15 istället för 14.10 Det är skönt! Då bär det av hem och plugga matte och skicka in engelska orden. Jag hade fått för mig att det var idag det var klubbdag på Twlifit med det var imorgon och på lördag, så då får jag vänta med mitt köp jag tänkte köpa till imorgon eller på lördag.

Ikväll kommer älsklingen till mig! Gud så skönt, jag har saknat han så mycket!


Men nu ska vi börja gå ner till matten.



Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards