Alla inlägg under november 2008

Av josefine - 3 november 2008 15:48

http://www.gratissms.se/goqsz0apry


Gå med, det lönar sig!

Av josefine - 3 november 2008 09:36

Som svar till JennyTs kommenter:

Ja idag så är det +2 grader ute och strålande sol. Igår så snöade det lite. När jag har varit hos Andreas i helgen så på lördag natt -10 grader! Det var kallt ska du veta. Jo i Stockholm var det skönt, typ 10 grader så jag gick med öppen skinnjacka med min mysiga stickade halsduk du vet.  Haha jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste om polisen när ni skulle köra iväg med hyrbilen. Hoppas du överlevde alligatorerna. Sen vill jag bara säga att jag saknar dig JennyPenny.

Men nu ska jag skriva lite grann av vad jag egentligen skulle skriva.


Som sagt så var jag hos Andreas i helgen och det var bra. På fredag så blev det innebandy derby mellan Sangis-Kalix och Sangis vann med 12-1. Sen när vi kom hem från Kalix så märkte jag att en utav Andreas hundar hade bitit sönder min ipod! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, så på torsdag ska jag åka till onoff och kolla om garantin täcker hundbett.

På lördagen var vi och bowlade och Andreas vann, så jag får nog höra det ett tag framöver. Sen hände det lite grejer som kan ha undvikits på lördagen, men det hände så jaja och söndagen gick åt till att mysa och plugga. En perfekt helg helt enkelt.


Nu sitter jag på skolan så snart blir det mat och jag fick veta att det är någon föreläsning med miljökunskapen ikväll så där gick mina träningsplaner i kras. Men jag far hem och pluggar istället för att sitta kvar här.


Men jag ska avrunda nu detta inlägg med en bild.


Jag älskar dig så mycket!<3


 



Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards