Alla inlägg den 7 januari 2009

Av josefine - 7 januari 2009 22:07

Oxen 21/4-21/5

 

Dessa två veckor för med sig både sol och skugga. På kärleksfronten är det riktigt vackert väder, du har tur helt enkelt och det blir gott om härligt romantiska stunder. Du känner dig verkligen uppskattad. Samtidigt krånglar andra relationer. Du riskerar att bli osams med en kollega.

kärlek/sex 4
kul/nöjen 1
tur/pengar 2


Det blir ju ändå inte så dåligt. Tycker jag ju.

Av josefine - 7 januari 2009 20:13

God kväll!

Jag har inte hunnit skriva något inlägg tidigare idag pga att jag har haft häcken full hela dagen. Idag har jag hunnit med att vara till sjukhuset, köpt mat m.m Men det viktigaste av allt, jag har packat ner heeeeela mitt rum! Jag är stolt över mig själv, jag hann till och med sova 1 timme vid lunch, för jag var tvungen att vakna 7 imorse så jag var trött. 

Snart ska vi åka med ett till lass med bilen och lasta ut. Jag har börjat få ont i ryggen igen (grattis Josefine, duktigt gjort). Men jag hoppas att det blir bättre efter helgen. 


Imorgon så är det första skoldagen efter lovet, det är inte så lockande precis. Det tycker personligen att det är så onödigt att gå två dagar och sen är det helg, varför kunde dom bara inte stoppa dessa två dagar innan sommarlovet? Jag hade hellre gjort så. Och nu när vi flyttar också, usch, jag hade velat vara hemma och hjälpa till med flytten, men nej nu går det ju inte.

Men men nu är det slutklagat för detta inlägg,  det är bara att gilla läget och gå dit imorgon bitti. Nä god natt på er!

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards