Alla inlägg den 29 januari 2009

Av josefine - 29 januari 2009 16:38

Hej!

Har ni haft en bra dag? Jag har  i alla fall haft det, eller lugn kan man säga. Har ju som sagt varit sjuk idag men imorgon blir det skolan, hopppas jag. Men jag är typ feberfri nu så då borde det funka. Jag är osäker på om jag ska på gymmet i morgon innan skolan eller om jag bara ska gå in till skolan? Kanske inte så smart att gymma när man har haft feber hela veckan? Skriv vad ni tycker är ni snälla. 


Jag har faktiskt bara sett en film idag,Illusionisten. Den är värd att se! Så se den. 

Nä nu ska jag nog kanske poppa popcorn kanske, får se hur det blir. 

Av josefine - 29 januari 2009 09:53

Glöm inte att ställa frågor här!


Jag kan upplysa er (om ni ens är intresserade att veta) så är jag fortfarande sjuk idag. Intresse klubben antecknar va?? 



Av josefine - 29 januari 2009 08:52

Idag så är det 10 månader för mig och älsklingen. Det har varit det bästa månaderna någonsin och jag ångrar inget.


"Ain't no other man, can stand up next to you
Ain't no other man on the planet does what you do
You're the kinda guy a girl finds in a blue moon
You got soul, you got class
You got style with your bad a-- oh yeah
Ain't no other man its true alright
Ain't no other man but you"


 


Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards