Alla inlägg den 27 januari 2009

Av josefine - 27 januari 2009 15:05

Nu har jag kommit hem från skolan och det har nog varit den roligaste tisdagen någonsin! På biologilabben så gjorde vi DNA-halsband och på teckenspråket så hade vi ju prov och det gick alldeles utmärkt! Fick MVG baby! Så nu sitter jag här och äter lite apelsin och tänkte lägga upp en vacker bild på mitt DNA-halsband. Senare i eftermiddag/kväll så har jag min konfa.grupp så det blir nog ett inlägg efter det jag har kommit hem. Men nu ska ni få se mitt halsband.


Uppmärksamma det lite vita längst ner i halsbandet.

Det är min DNA. Se och njut.


ps. glöm inte att fråga på här!

Av josefine - 27 januari 2009 08:33

hyvää huomenta!

Idag är det tisdag och jag börjar inte förens klockan 11.45 Jätte skönt.

Jag mår lite bättre idag fast jag ligger och tjuvtempar med feber. Inte bra Josefine och dum som jag är så går jag till skolan ändå. Idag måste jag. för då har jag andra provet i teckenspråk och jag är inte det minsta orolig alls. Jag ska snart ta och göra mys frukost till mig och mamma (som är sjukskriven, stackarn). Sen blir det att göra sig iordning och gå till bussen. 


Det är jätte kul att jag har fått några frågor men fråga på mer ni som är in. Här är inlägget så var inte blyga! 


Nu är det breakfast time!

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards