Alla inlägg under januari 2009

Av josefine - 18 januari 2009 22:07

Jaha, du var det söndag igen. Jag har inte så mycket att skriva om helgen, utom att den var underbar som alltid! I lördags var vi ju och bowlade och gissa vem som vann allt?! (inte jag ni som tror det) utan Andreas! Så duktig så är han<3


Nä nu ska jag fortsätta se på tv. 

Av josefine - 17 januari 2009 12:32

Idag är det lördag och jag är hos min älskling. Igår hände det inte så mycket utan det var skolan och sen bussresan hit. För idag så är det planerat en haparnada tripp och sen ikväll blowling! Mycket roligt. Nyss så var jag tvungen att ta ner Sussie från mitt knä, för hon satte in klorna rakt i benen, inte det skönaste ska jag säga er.


Nä nu ska jag typ gå och se på tv.



Av josefine - 15 januari 2009 22:34

Nu säger jag god natt, har pluggat engelska glosor ikväll och mycket annat. Jag och bella har även hunnit med att baka till imorgon till miljökunskapen. DEt blev mumma ska jag säga er! Nä nu är jag trött.


Good Night Sweden!

Av josefine - 15 januari 2009 11:09

Nu var det provet gjort så jag håller tummarna att det gick bra, men det tror jag. Nä nu ska jag inte tänka på det, utan jag får inte veta det för helgen i alla fall så resultatet kan inte förstöra helgen.

Snart har vi biologi och sen lunch i typ 2 timmar. Så då ska jag äta mycket mycket med raggmunkar! 



Av josefine - 14 januari 2009 22:20

Nu ser jag på en film på tv3 "Death in Paradise" den är helt klart se värd. Snart alldeles snart precis efter jag har skrivit klart inlägget ska jag ringa min älskling, jag saknar honom som en tok!<3 Så i måndags (ja jag vet, kanske lite löjligt) så tog jag på mig hans kofta som ahn fått av mig, bara för att jag ville känna hans lukt. Nä nu ska jag ringa honom.


Ni får ursäkta att jag ser lite vindögd ut och kanske lite konstig ut,jaja mobi kameran är inte den bästa. Men där på bilden ser ni ringen jag fick av älsklingen i julklapp!<3


 



pussgodnat!
Av josefine - 14 januari 2009 18:44

God kväll!

Nu har jag slutat/tagit paus med mattepluggandet (igen). Har suttit ca 2 timmar effektivt och räknat och nu känns bra. Men så fort jag lägger ner böckerna så får jag panik! Men sen när jag tar upp dom igen och fortsätter räkna så går det bra. Jaja, vi får se hur jag gör sen, kollar nog igenom det senare ikväll i alla fall. Just nu orkar jag inte plugga mer. Så snart blir det duschen och sen pepperkaks fika med glögg. Mumma! 


Vi hörs säkert senare. 

Av josefine - 13 januari 2009 22:10

Anledningen till att jag lägger upp Iron Maiden är för att jag längtar tillbaka till i sommras när jag och min syster var och såg dom på Stockholm Stadio. Nä nu ska jag se på tv.



Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards