Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av josefine - 8 oktober 2008 21:50

Nu sitter jag här och är glad eller jag vet inte riktigt vad jag är. Jag kanske bara är nervös och taggad inför imorgon. Då är det orientering med skolan. Sen blir det frissan (igen). Så ska nog lägga ut bild senare imorgon om jag hinner på den nya frisyren.

Nu ska jag lägga upp en bild på hur glad jag kan vara. Haha

Av josefine - 8 oktober 2008 19:53

Nu har jag precis slutat plugga fysik med Bella. Det går upp och ner. Ena stunden så funkar allt och i nästa stund så funkar ingenting. VISST BELLA?!

haha men det löser sig säkert. Provet är ju inte förens nästa onsdag.


Nu sitter jag och käkar chips (en av minna favvo smaker dessutom, Estrellas Roasted Garlic & Salt Chips), yummi!


Nä nu ska jag kika på tvn och runt på internet.  Senare ikväll blir det Grey's Anatomy och att prata med älsk.



Av josefine - 8 oktober 2008 08:32

Sitter här på skolan, förtidigt som vanligt. Men jag måste försöka plugga fysik. Har prov nästa onsdag så nu gäller det att ligga i.


Men just nu sitter jag och lyssnar på Robin B i idol när han sjuger Chariot. Så sjukt bra! Jag gillar ändå alla i idol nu helt plötsligt. Efter fredagens avsnitt för då har alla valt så bra låter. Fast jag gillar inte Lars. Jag tycker han är precis som Lars Wienerbäck (eller hur han nu stavar sitt efternamn) och han gillar jag inte heller.


nä nu ska jag försöka plugga fysik eller kanske till och med matte också.


puss på er



Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards