Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av josefine - 14 oktober 2008 17:07

Nu sitter jag här och är laddad inför Body Jam. Jag har pluggat fysik i ungefär 5 timmar idag, jag är så stolt över mig själv och det känns faktiskt som om jag har ganska bra koll på allt ihop. Så jag förtjänar lite paus på 1 timme. Sen när jag kommer hem ska jag nog kolla igenom fysiken en gång till innan jag lägger ner för kvällen.


Men nu måste jag gå och packa inför passet.


Av josefine - 14 oktober 2008 12:19

Jaha, nu har man kommit hem från Helex. Jag har varit hos "min" sjukgymnast. Och vi har ingen skola idag, i alla fall inte jag. Kent var så snäll igår så han erbjöd sig att ha en extra fysik lektion eller hjälp lektion för dom som behöver och vill de. Jag hade gärna åkt på den lektionen men så klart var den samtidigt som min tid hos sjukgymnasten och jag väljer nog hellre att blir bra i ryggen faktiskt.

Men så här ser resten av min dag ut;

  • Plugga Fyisk
  • Äta
  • Gå på Body Jam
  • Plugga ännu mer Fysik (mest troligen).

Rolig dag va?


Men nu ska jag börja plugga. Önska mig lycka till!

Av josefine - 14 oktober 2008 01:07

Jag har så sjukt ont, jag blir knäpp! Jag kan varken ligga ner eller stå upp. Jag har tagit värktabletter och jag har en vetevärmare och allt. Jag mår verkligen inte bra =/


Kan du inte komma hit, jag behöver dig ju!<33

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards