Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av josefine - 22 oktober 2008 21:32

DU ÄR JUST NU

glad ( )
arg ( )
ledsen ( )
pigg ( )
törstig (x)
kramsugen (x)
besviken ( )
taggad ( )
trött (x)
pepp ( )
hungrig ( )
sjuk (x)
frisk ( )
sur ( )
irriterad ( )
uttråkad (x)



SENASTE
du pratade i telefon med - Andreas
du smsade med - Andreas
du kramade – Bella :)
du pussade - Andreas
du åkte bil med - Pappa
du gick promenad med – Mig själv ;p
busringde till – hm, det var längesen ;p
du spottade på – ingen



UNDER VECKAN HAR
du gjort något du egentligen inte ville (x)
du skämt ut dig ( )
du kastat pärlor på svin ( )
du kramat en vän som betyder mycket (x)
du bråkat med någon du hatar ( )
du ringt fel person (x)
du gråtit (x)
du solat ( )
du pussat någon ( )
du varit ute i regnet (x)
du umgåtts med en speciell person ( )
du haft kuddkrig ( )
du skrattat åt någon annans skämt (x)
du gått nattpromenad ( )
du spillt ut vatten på golvet( )
du laddat mobilen (x)
du förstört något ( )
du slagit någon ( )
du gjort något du ångrar nu ( )
du terroriserat någon ( )
du spottat på någon ( )
du badat i badkar ( )
du missbrukat musik (x)
du pratat med någon längre än fem timmar ( )
du dragit skämt som ingen förstod ( )
du haft vattenkrig ( )
du sett film ( )
du pluggat (x)
du matat fiskar ( )
du tagit fel person ( )
du kastat slangbella ( )
du fiskat ( )
du tappat rösten (x)
du sovit en hel dag ( )

Av josefine - 22 oktober 2008 16:40

Jaha, nu sitter jag här i ett tomt kungsfågeln. Det är jag och datorn och kanske någon lärare som går hem för dagen. Jag har suttit och gjort på svenska arbetet och pratat med Jenny. Anledningen till att jag inte åkte hem och jobbade på arbetet är för att jag och syster ska på bio. Vi ska se HSM3, så det ska bli kul. Sen när jag kommer hem så blir det nog att skriva på svenskan igen. I alla fall lite granna till.

Dagen har varit bra faktiskt, lite trött bara på grund av min värstings förkyldning. Men annars har den vara kanon.


Men nu ska jag nog kolla om jag ska kanske börja packa ihop och gå mit stan, kanske om jag ids.


Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards