Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av josefine - 24 oktober 2008 15:45

Ja, som ni ser så hann jag skriva ett till inlägg. Vad kul,  nu sitter jag hemma och väntar på att Andreas ska komma. Sen ska vi äta idag och sen bär det ut till Kallax (eller Lulea(å) Airport som den typ heter nu egentligen). Jag har kollat igenom väskan så jag inte ha glömt någonting och det verkar inte som det, så det är ju toppen! Jag har kollat handväskan också och börsen är med och även pengarna ;) Så nu blir det Stockholm för hela slanten (titta jag var vitsig (; ).


Men nu ska jag kolla så jag har tagit med tandborsten gahh, den kan jag ju absolut inte glömma.


pusskram alla små barn ;)

Av josefine - 24 oktober 2008 10:03

Nu sitter jag eller snarare står upp på skolan och jag har lånat Henkes dator. Jag har bara 1 lektion till idag och det är matte, sen blir det att ta en fika med Lina på BO. Det ska bli jätte kul! Sen vid 16 kommer Andreas hit och sen 19.15 lyfter planet mot Stockholm! Vad skönt det ska bli att komma bort några dagar från Luleå.


Men nu ska jag kolla fort vidare på internet,


Hade så bra i helgen jag kanske skriver nått inlägg i Stockholm om jag hinner.

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards