Alla inlägg den 15 oktober 2008

<3

Av josefine - 15 oktober 2008 19:11

Jag älskar dig så mycket Andreas och jag skulle aldrig kunna klara mig utan dig. Du är verkligen det bästa som har hänt mig!<3



Av josefine - 15 oktober 2008 18:54

Nu sitter jag och skriver på biologi rapporten. Det går ganska bra faktiskt, helt otroligt jag är snart klar, jag måste bara kolla med tjejerna imorgon om det ser bra ut, för det finns inte så mycket fakta om myrar om man jämför med skog eller fjäll det är ganska irriterande faktiskt. Fast jag ser på Navy CIS och lyssnar på Iron Maiden samtidigt.

Åh jag vill verkligen så dom igen, jag kommer ihåg konserten som om den var på igår.


Men nu ska jag fortsätta och kolla om det finns något att fylla på i rapporten, fast jag tror inte de, men jag ser ju.


tjohej leverpastej


Av josefine - 15 oktober 2008 13:17

Att vi har skolfoto idag! Det ska bli skönt att få göra bort fotograferingen faktiskt. Inte så roligt på ett sätt men på något annat vis så längtar jag alltid till när vi ska ta skolfotot. Men det är kanske för att jag är en linslus, fast vem vet. Hehe


<33

Av josefine - 15 oktober 2008 11:32

Jaha, nu sitter jag här på biologin som vanligt känns det som. Jag försöker att skriva biologin men det går ju så där, det är så svårt att veta hur man ska skriva och vad som ska finnas med i min del utav rapporten men jaja det blir säkert bra.

I morse så hade jag fysik prov, det gick väl ganska bra i alla fall.

Men nog pratat om skolan, igår kväll så var jag ju som sagt på Body Jam och jag ÄLSKAR DET! Jag känner lite i magen och lite i andra muskler. Men det gör ju ingenting.


Men nu måste jag fortsätta skriva på rapporten.



Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards