Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av josefine - 29 oktober 2008 17:39

Ja, ikväll så ska jag och se på Låt den rätte komma in med Bella och tjejerna, det ska bli kul. Jag kommer (även om det är en svenska vampyrfilm) vara rädd.


Men nu ska jag gå och fixa lite grejer innan jag vandrar till Bella.

Av josefine - 29 oktober 2008 10:09

Idag för 7 månader sen så kom du in i mitt liv och förändrade det till något bättre. Jag kan inte förstå att det redan har gått så lång tid. Du betyder allt för mig och du jag finns alltid här för dig. Jag älskar dig så sjukt mycket!<3

DU ÄR MITT HJÄRTA!<3 


Av josefine - 29 oktober 2008 09:58

Nu är jag hemma från the big city of Stockholm. Eller om jag ska var petig så kom jag och Andreas hem igår kväll. Men han for hem i morse så jag vaknade tidigt. Kl 7 om jag ska vara exakt och när jag försökte somna om så kom mamma och drog upp mig, så jag har hållt på att städa i rummet från 8 ungefär och ÄNTLIGEN så ryms datorn på skrivbordet så nu ser det så där mysigt ut med tända ljus och allt. Jag har bara tagit en liten paus, så snart ska jag dammsuga och bädda sängen. Sen är rummet så gott som klart.

Idag så ska jag nog plugga fysik om jag hinner sen ska jag på stan med min syster och senare ikväll/eftermiddag ska jag vara med bella som det ser ut nu.


Jaja, nu har jag suttit här nog länge.



Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards