Alla inlägg under oktober 2008

Av josefine - 21 oktober 2008 08:41

God och god vet jag inte riktigt om den är, för jag sitter här i min sköna säng och snurvlar som bara den. Idag var jag försjuk för att gå till skolan, jag vaknade med 38 graders feber! Så jag mår inte så bra precis. Så jag fick i uppgift av mamma att bränna ner alla bilder och sånt från stora datorn så hon kan fixa med internet där.

Ikväll skulle jag ju på första träffen med konfirmanderna, får se om jag är friskare ikväll för annars måste jag ringa till M och säga att jag är sjuk.

Idag ska jag också plugga till biologiredovisningen som vi har imorgon, gud vad jobbigt. Jag måste skriva på svenskan också. Ojoj, nu är det mycket som händer idag.


Men nu ska jag gå och fortsätta med bänningen  av bilderna.



Av josefine - 20 oktober 2008 22:37

Sitter nu och ser på Prison Break. HON LEVER!!!!!!

Jag har inte följt med så mycket i avsnittet, är så förkyld så jag vet inte vad jag gör riktigt. Som jag sa när jag pratade med Andreas, jag har snor enda upp i hjärnan.

Imorgon så är det skola som vanligt och sen efter den så ska jag träffa "mina" nya konfirmander. Det ska bli kul.

Men nu ska jag Försöka koncentrera mig på BP och sen göra mig klar för sängen.


JAG SAKNAR DIIIG!<3

Av josefine - 20 oktober 2008 20:19

Av josefine - 20 oktober 2008 15:21

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag har lov! Gud vad skönt det ska bli, jag är ganska trött på skolan. Idag har jag haft en sådan där dag när man är för frisk för att vara hemma och för sjuk för att vara på skolan, så ni som har sett mig vet att jag inte har sett ut som jag brukar göra. Utan det var hej mjukiskläder och no make up.


Jag gillar verkligen Sofias kommenter när jag klev på bussen i morse.

Sofia: "Josse är du trött idag?"

Jag: "Ja, hurså?"

Sofia: "Nä jag ser det bara"


Haha då syftade hon på att jag hade hårband, inget smink, mjukiskläder och min biffjacka.


Men nu ska jag se om jag kommer någon vart med min svenska uppgift.


tjarråå

Av josefine - 19 oktober 2008 21:31

Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig!



Av josefine - 19 oktober 2008 21:15

Haha jag är lite små stolt, jag har en tema vecka uppkallad efter mig. Eller vad jag ska kalla det :p



Av josefine - 19 oktober 2008 19:00

Nu sitter jag här i soffan i vardagsrummet. Jag äter lite godis och kollar på internet.

Idag har jag bara myst på med Andreas och vi hann ta oss en promenad ner till elgiganten så jag kunde köpa en ny datormus. Annars har vi bara tagit det lungt idag. Han åkte för 1 timme sen ungefär och jag saknar honom redan.

Men nu till veckan är sista veckan innan lovet! Så det ska bli skönt.


Men nu ska jag fortsätta kolla på biologin.


Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards