Alla inlägg under oktober 2008

Av josefine - 2 oktober 2008 11:36

Jag sitter här på biologin och försöker intala mig själv att snart är det lunch, jag är jätte hungrig och det är god mat idag. Raggmunkar, MUMMA! Det går bara bättre och bättre med biologin men man blir något less att försöka få ihop något vettig som låter bra.


Jag såg nyss LS (heter något annat) stå och "kramas" med några killar från hans klass, så jag skickade ett sms där det stod "LS sluta krama pojkarna ;)" och jag fick till svar "Vi kramas inte vi har sex :)" och mitt svar på det var

"Jag menade de;) jag klarar av att se det, men tänk på resten av min klass ;)" (man måste nästan ha varit här just då för att fatta det roliga)

Man får alltid skratta när han gör något tokigt, haha


Jag kan inte sluta tänka på Andreas, jag älskar honom så mycket. Men imorgon kommer han ju, så det blir bra!


men nu ska jag nog fortsätta med biologin, ska inte slöa allt för mycket.



Av josefine - 2 oktober 2008 09:11

ÄNTLIGEN TORSDAG! I morgon är det fredag och älsklingen kommer jag längtar :)


Snart ska jag ha engelska. Kul, ganska i alla fall.

Jag är inte så peppad på att ha ute idrott idag, för vädret är grått och typ +4, kaaalllt!


men nu ska jag vara lite social med brudarna här.


Av josefine - 1 oktober 2008 22:18

Nu sitter jag här i sängen och har just pratat med Andreas. Jag håller på att somna känns det som, fast ändå inte. En sådan där konstig känsla.


Ikväll eller eftermiddag så har jag varit och gymmat och det gick bra. Jag glömde tyvärr ipoden hemma så det blev inte den bästa träningen med tog det gjorde den.


Men nu ska jag sova. Är sjukt trött.


<3

Av josefine - 1 oktober 2008 11:19

Tog den här listan av Ebba :)


Ärlighet!

1.pratar du fortfarande med den du senast kysste? - SJÄLVKLART
2.har du sagt " jag älskar dej " å menat de ? - ja
3.Har du ett förhållande nu ? - jies
4.kan du lita på nån upp till 110% ? - ja 4 stycken faktiskt
5.är du kär just nu? - jo
6.vad är ditt älsta strul ? - 17
7.har du en bästa vän ? - nja, typ
8.har du en tjejkompis som är äldre än dej? - joo
9.om du är tjej , har du en killkompis du kan lita på ? - nja,, ganska
10.om du är kille , har du en tjejkompis du kan lita på? - 
11.hur gammal är du ? - 17½
12.vad är du beroende av? - Andreas, vänner och allt möjligt
13.röker du? - nejnej
14.Dricker du alkohol? - nej
15.vad är de sämsta du gjort under ditt liv? - vet inte
16.hur gammal är du om 10 år? - 27
17.lyssnar du ofta på musik? - Jo jämt
18.har du en mobil? - jeopp
19.smsar du ofta? - joo
20.hur många sms har du skickat sen du fick din mobil?- hm,,
21.vad har du för ögonfärg?- gröna
22.är du smal? - ne, men inte tjock heller
23.vilken klass går du i?- NV2C
24.vilken månad fyller du år? - april
25.hatar du någon just nu? - jo.
26.säg en person du verkligen älskar? - Andreas
27.säg en person du irreterar dej på? - väldigt  många
28.vad heter du i mellan-namn? - Emma, Charlotte
29.är du lycklig? - joo
30.har du vart ärlig med dina svar? - jepp helt ärlig!:)

Av josefine - 1 oktober 2008 09:07

Nu sitter jag här på 7an och ser när 9or är här och får veta mer om natur linjen. Haha det låter jätte kul när hon berättar, jag fattar inte att jag gick på det snacket. Men jag trivs ändå, tack vare min trevliga klass.


nu ska jag se smart ut igen ;) hehe

Av josefine - 1 oktober 2008 08:31

Ja, onsdag idag. Lill lördag som vissa andra säger. Jag sitter på skolan (oj vilken chock) och är trött och har ont överallt. Men jag gillar ju träningsvärk så klaga ska jag inte. hehe

Idag är det bara +5 ute men det är varrmare än det var igår.


Men nu ska jag hjälpa jenny här. Nu är det resten av klassens tur att blåsa datorerna.


Älskar dig Andreas<3 



Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards