Alla inlägg under oktober 2008

Av josefine - 13 oktober 2008 15:33

ÅH! Jag längtar tillbaka så himla mycket, jag vill se dom igen!



Av josefine - 13 oktober 2008 15:17

Nu sitter jag här i mitt kök (eller mitt och mitt). Jag har kommit hem från skolan för kanske 30 min sen och jag har inte hunnit nå mer än att slå på datorn. Det blev ingen fotografering idag?! Det blev inställt och flyttat till onsdag. *Hoppas inte att det är just under fysikprovet* Då skulle jag bli himla irriterad.


Min eftermiddag/kväll ser ut ungefär så här;

  • Skriva lite på biologirapporten.
  • Skriva lite på svenska arbetet (om jag har tid)
  • Plugga FYSIK!
  • Sen se på Magnus Betnér eller i alla fall tv.

Nu ringde precis Maritha och berättade att jag kommer att få vara konfa-ledare i år igen. (Hoppas bara jag får betalt annars slutar jag (; men det får jag säkert).


Men nu blev det visst ett lite längre inlägg. Men så kan det gå ibland.



Av josefine - 13 oktober 2008 09:04

Idag är det måndag och det är en vanlig dag, nästan. Vi har skolfotografering idag. Jippi! Nä inte precis. Jag sitter nu på Miljökunskapen och är allmänt trött och lite små tjurig. För vi (jag och sofia) kom försent till lektionen på grund av att gymnasie bussen var försenad för att chaffören inte kunde köra buss! Less jag var efter alla försök att köra när han hade stannat till vid hållplatserna.

Men jaja, sånt händer här i världen.


Efter skolan blir det FYSIK plugg på j*vligt hög nivå, för på onsdag är det prov. *svälj*


Men nu ska jag fortsätta här på lektionen, fyfy Josefine inte vara lat och skriva inlägg på lektionstid. ;)



Av josefine - 12 oktober 2008 21:31

Nu ser jag på Pretty Woman på Kanal5. Det är nog en av de bästa filmerna med Julia Roberts!!

Av josefine - 12 oktober 2008 21:09

Jag är nog hel löjlig nu, men jag bryr mig inte. Jag är på framsidan på pixobox. Försök hitta mig ;)



Av josefine - 12 oktober 2008 20:03

Nu har jag kommit hem från andreas. Helgen har varit bra som vanligt. Helgen har innehållit födelsedags kalas och massa annat kul. Andreas har lagt ut sin skoter på blocket så om ni är intresserade så lägger jag ut en länkt i detta inlägg. Ifredags har jag lyckats ta några fina bilder på mina nya frisyr. Så det kommer jag ladda upp här.


men först länken:

http://www.blocket.se/vi/18536670.htm?ca=1_7_s



Av josefine - 11 oktober 2008 10:02

Jag hann visst skriva ett inlägg i helgen i alla fall. Andreas är på konsum och köper lite frukost och mörk choklad åt mig. Tack älskling!

 Idag så fyller andreas pappa år så det blir paarty ikväll. Eller kanske till och med kalas. ;) haha 


Nee nu ska jag nog sminka mig tror jag. Så jag har gjort bort det.


Ha en fortsatt bra helg allisammans. 

Av josefine - 10 oktober 2008 15:15

Sitter på miljökunskapen och ska jobba med några frågor. Jag är så sjukt hungrig och trött. Det är så skönt att det är fredag och om 45 min så slutar jag!! Då ska jag fara till älsklingen, skönt.


Jag hann ju inte lägga in några bilder igår kväll på nya frisyren. Men det kommer efter helgen. Så har jag nog lyckats ta en bra bild.


Men nu ska jag fortsätta jobba här.


vi hörs efter helgen... Han en UNDERBAR helg alla!

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards