Alla inlägg under oktober 2008

Av josefine - 18 oktober 2008 19:39

Idag har vi sett på innebandy match, och med vi menar jag och Andreas. Det var Luleå City-Sangis och vi hejja på Sangis så klart. Och dom vann med 0-6.  Nu har vi just ätit middag och så ska vi mysa ikväll och bara se på tv.

Men nu ska jag fortsätta se på tv.


byebye

Av josefine - 18 oktober 2008 12:23

Testar om jag kan sms blogga;) snart ska jag göra mig i ordning för jag och Andreas ska till Hertsön och se på innebandy match;) Me

MAX

Av josefine - 17 oktober 2008 17:41

Nu sitter jag här på Max Hamburgerestaurang. Jag väntar på att maten ska komma, jag har shoppat lite med älsklingen nu efter skolan så vi avslutar med att äta här.

Jag har köpt ett vitt "pös" linne från JC, jag har ett likadant hemma och så har jag kjöpt ett bra "jeans leggins" som dom kallas. Lite mer byxor så det gör inget om man har lite kortare tröja/tunika till. Så det blir nog super bra.


Men nu kommer maten!

Av josefine - 16 oktober 2008 21:01

Everything Changes


Even though that I've just met you
And we've only said hello
I can tell that you are special
Don't ask me how I know

It may sounds strange, but to me it seems
You were always here
Living in my dreams

I can feel the love
It's in the air
Like rays of sunshine everywhere
Touching me forever and for always
Ohh, angel eyes, they look at me
Telling me we're meant to be
Bringing back what I thought was gone
Everything changes
From now on

Do you believe in magic?
Do you believe in falling at first sight?
When love comes crashing in
I begin to realize
There's nowhere for me to run tonight

'Cause can feel the love
It's in the air
Like rays of sunshine everywhere
Touching me forever and for always
Ohh, angel eyes, they look at me
Telling me we're meant to be
Bringing back what I thought was gone
Everything changes
From now on

I believe in tomorrow
Letting go of yesterday

'Cause can feel the love
It's in the air
Like rays of sunshine everywhere
Touching me forever and for always
Ohh, angel eyes, they look at me
Telling me we're meant to be
Bringing back what I thought was gone
Everything changes
From now on

Bringing back what I thought was gone
Everything changes
From now on

Everything changes

Av josefine - 16 oktober 2008 20:33

Jag hittade hans nya låt, den är faktiskt ganska bra.



Av josefine - 16 oktober 2008 19:55

Jag sitter och ser på idolklipp från i fredags. Min favorit är RobinB. Han är så grymy härlig när han sjunger!


Nu ska jag lyssna lite mer på när han sjuger


ciao :)

Av josefine - 16 oktober 2008 17:07

Nu sitter jag här i min mysiga säng och bara tar det lungt. Jag ska snart börja kolla igenom miljökunskapen och sen plugga tecktenspråk. Jag har prov i det imorgon, så då är det bara att repetera alla tecken vi har lärt oss.

Men först ska jag bara mysa en stund till med att inte göra någonting.


Jag lyssnar också på Black Roses Red -Alanda Grace. Den låten är så myysig ;) (förlåt sofia men jag var bara tvungen att använda M-ordet med mååånga y:n)


Men nu ska jag göra lite nyttig onytta.

Av josefine - 16 oktober 2008 11:20

Jag är klar med min del av rapporten och nu håller vi på att göra gemensam inledning och avslut på rapporten. Men nu ska jag fortsätta hjälpa till här.


byebye

Presentation

Omröstning

Vilken är eran favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards